Известие

Collapse
No announcement yet.

Много странно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    На мен ми се струва,че дебитомера ти прави парчета.Когато взех моята преди малко повече от 3 години си правеше същите магарии описани от тебе.А сутрин при запалването трябваше да я оставям по 1-2 минути ,защото иначе глъхнеше доста.След това вървеше,но с карането в градски условия и престоя за малко идваха проблемите - колата все едно нямаше сила да тръгне особено като включвах климатроника и на светофарите особено беше мъка докато стигне 2500 об/мин.
    И така една вечер колата не запали хич - пали гасне и замириса на бензин.Сутринта след няколко опита нак-накрая запали и хайде към сервиза .Карах прексъвше ,нещеше да ускори -мъка.И какво се случи - в няколко сервиза след диагностика ми казваха,че са свещите,защото грешки нямаше ама никакви - много странно нали.И така стигнах до Динекспрес.И там пак диагностика и там също ми казват свещи.И в един момент един от пичовете там,каза,че е виждал подобно нещо и каза,че е дебитомера - въпреки,че показваше,че работи нямам си и на идея как - пак грешки нямаше.И понеже за оригиналния нямаше толкоз финикиици спомням си тогава,че ми казаха суми от около 600-700лв ,сложих Мапко - тогава го взех за около 300лв.И вече повече от 3 години нямам никакви проблеми - колата си набира,климатроника все едно не е включен като карам ,няма го странния звук на мотора.Но и до сега пазя странния дебитомер,който уж работи,а всъщност е давала поток грешна информация и бъгваше колата!Дано съм ти бил полезен ,Алекс,но за да си на 100% сигурна ,че е от него ако имаш познат дето продава авточасти го помоли да ти даде един да пробваш.Успех!
    Алфа...всичко друго е компромис!
    http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
    Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
    Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

    Comment


    • #17
      Значи ето още една странност.Не смених дебитомера ,а само катализатора както съм писала по-горе.Карах колата така и в един момент когато времето стана по-хладно колата откачи.Върви като ненормална,дори и да пусна климатроника,все едно ,че го няма.Според вас от какво е това,да не би да е някой температурен датчик да ми прави мизерии?
      Алфа Ромео 166 ,Брера

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Alexandra Покажи съобщение
        Значи ето още една странност.Не смених дебитомера ,а само катализатора както съм писала по-горе.Карах колата така и в един момент когато времето стана по-хладно колата откачи.Върви като ненормална,дори и да пусна климатроника,все едно ,че го няма.Според вас от какво е това,да не би да е някой температурен датчик да ми прави мизерии?
        Ами до колкото съм чувал дебитомера всъщност има една жичка вътре която преди да се прецака напълно и да даде грешка пак може да дава грешно инфо за дебита въздух постъпващ в двг-то. Плюс това (пак някъде съм го чел по форумите, далече е от компетентно моето мнение) май се загрява тази жичка заради нещо си, следователно и промяната на поведението на колата при температурните амплитуди. Най-добре ако можеш и имаш познат със същия дебитомер да си го смените за малко да видиш как ще е... не съм сигурен дали на всички 2.0 е един и същ... ако е може и от друг модел алфа Поздрави
        Alfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
        Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.

        Comment


        • #19
          Колежке, недей да се вкарваш във филми на ужасите, а грабвай 130 лв. и отивай да ти сменят дебитомера, а що се отнася до катализатора, трябвало е и парици да ти дадът!!!!!!!!!!!!!! От пяната на катализаторите отделят сребро ако се не лъжа! Тук в СтЗ и на двете си коли съм сменил катализаторите и от двете по 20 кинта съм изкярил. Това включва труда+резонантно гърне!!!
          "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
          sigpic

          Comment


          • #20
            съгласен съм с колегата (leshoiad) но мини си смени и горивния филтар

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от anton.mudev Покажи съобщение
              съгласен съм с колегата (leshoiad) но мини си смени и горивния филтар
              Ако се разбере как се сменя горивен филтър моля да се спомене в темата, че досега не съм виждал такова чудо!
              sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от qpwo Покажи съобщение
                Ако се разбере как се сменя горивен филтър моля да се спомене в темата, че досега не съм виждал такова чудо!
                Нема и да видиш !!!
                Alfa Romeo is a wonderful way of life!

                Comment


                • #23
                  съгласен съм че проблема може да е от нал. на бензина(имах 164-ка дето вървеше на пресекулки и кво ли не смених докато не се оказа че помпата ми прави 0.5 налягане, а трябва да дава 5-6 бара, а има редуцирвентил който поддържа 2.5, след като смених помпата колата ЛИТНА), но не е зле да се убедиш че вариатора на разпр. вал работи коректно, защото с него колата лети, а без него е мъртвец. Провери да няма хлабава връзка( в него влизат две дебели жици). Успех

                  Comment


                  • #24
                    Смених дебитомера както писах в една тема и колата се оправи.Направо полудя.Няма го сутрешното чудене като е студена,има си мощност като е под 3000 оборота и разхода падна драстично.Благодарностти на Tasho дето ми намери дебитомер за 100 лв ,а навсякъде ми искаха минимум 150 ,а за някакъв Бош дето ме съмняваше да е такъв 260!Сега се кефя,че колцата ми върви като ракета!!!
                    Алфа Ромео 166 ,Брера

                    Comment

                    Working...
                    X